Oferujemy szkolenia dla dyrektorów, zarówno jako kierowników jednostek samorządu terytorialnego, jak i osób pełniących nadzór pedagogiczny nad powierzonymi im szkołami/ przedszkolami/ placówkami oświatowymi.
Polecamy szczególnie szkolenia poświęcone następującym zagadnieniom:
-
Odpowiedzialne i skuteczne kierowanie szkołą/przedszkolem/placówką oświatową,
-
Organizowanie, prowadzenie i dokumentowanie nadzoru pedagogicznego w szkole/przedszkolu/placówce oświatowej,
-
Zarządzanie dokumentacją wewnętrzną w szkole/przedszkolu/placówce oświatowej,
-
Statut szkoły/placówki oświatowej,
-
Dyrektor jako kierownik zakładu pracy,
-
Uczeń w szkole,
-
Bezpieczeństwo uczniów– pierwsza pomoc w nagłych wypadkach, postępowanie z dziećmi chorymi przewlekle,
-
Bezpieczeństwo uczniów– zasady bezpiecznego użytkowania obiektu szkoły i otoczenia
-
Ocena pracy nauczycieli,
-
Ocenianie uczniów przez nauczycieli,
-
Zadania dyrektorów szkół i placówek oświatowych w odniesieniu do przepisów prawnych dotyczących ochrony danych osobowych,
-
Nowy System Informacji Oświatowej,
-
Ochrona danych osobowych,
-
Kontrola zarządcza w praktyce szkoły/przedszkola i placówki oświatowej,
-
Monitorowanie pracy szkoły,
-
Rada pedagogiczna jako organ kolegialny szkoły (umocowanie prawne, kompetencje i tryb pracy),
Realizujemy także szkolenia „na życzenie” dotyczące tematów wskazanych przez dyrektorów
Sposób realizacji zadań
Wszystkie prowadzone przez nas szkolenia spełniają wymagania procesu wspomagania szkół, przedszkoli i placówek oświatowych.
-
Pomagamy w dokumentowaniu zadań wynikających z tematu szkolenia, realizowanych zarówno przez dyrektorów, jak i nauczycieli.
-
W przypadku szkół/przedszkoli/placówek oświatowych współpracujących z Grawena– edu w zakresie więcej niż trzech tematów szkoleń zapewniamy konsultacje i doradztwo we wszystkich sprawach związanych z realizacją zadań organizacyjnych, dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych.
Koszt i terminy szkoleń- do uzgodnienia
Szczegółowa oferta zostanie przesłana po otrzymaniu od Państwa informacji o zainteresowaniu konkretną tematyką szkoleń. |